REKLAMACJE I ZWROTY
Zwrot produktów
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Zgodnie z wyżej wspomnianą ustawą o prawach konsumenta, prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny nie przysługuje dla zamówień, w których towarem jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Poinformuj mailowo biuro@szycianki.pl o chęci dokonania zwrotu.
- Zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie prześlij na adres: Szycianki Anna Orłowska, ul. Dworcowa 27/121, 10-437 Olsztyn
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Na Twój adres email otrzymasz informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni w taki sam sposób, w jaki dokonałeś płatności.
Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie lub oznaki użytkowania), otrzymasz na adres email informację o jego nieprzyjęciu, a towar w ciągu 7 dni roboczych zostanie do Ciebie odesłany.
Reklamacja produktów
Reklamacja winna być złożona w formie pisemnej i obejmować wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad jego użytkowania.
Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się produktu, uszkodzenia i wady powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada sprzedający oraz wady wynikłe z niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku jej rozpatrzenia.